hrm

asså, lite funderingar här.
20år låter väldigt gammalt, asså mamma och pappa gifte sej när dom var 20år typ. Och iår ska jag få gå på systembolaget, jag är absolut inte redo att gå till systembolaget. Jag är fortfarande den hjälplösa lilla flickan som gick och knackade dörr hos skumma människor man aldrig sett förr och fick en skum flaska med nått som smakade skumt i! gah.
Och på måndag är de emmys tur, hallå.... lilla emmy?! Wiie
Och sen ska vi fira johanna på fredag, fast hon fyller ju inte förrän 21 men ändå! och jag fyller om nårra månader. jisses va stora vi är. och alla mina kära vänner flyr utomlands, carro är i belgien, matilda och frida är i london, fanny i kanada, markkula i finland, snart åker elina och hanna också till london, sen åker ju annö på sin resa och är borta flera månader. och så vidare.... hallå, jag då ?
jag då?
JAG DÅ ?
nu ska jag sova bara för det. helvete

Kommentarer
Postat av: JOHAN

Alla bara flyr ifrån värnamo.. och vi lär ju inte heller träffas så mycket med tanke på att jag bor i samhället och du lååååååååångt utnaför! :(

2009-01-11 @ 13:32:08
Postat av: malin

JAG DÅÅ IDA JAAAG DÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!

2009-01-11 @ 15:25:20
URL: http://youresovain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0