Innebandy

Jag tänkter absolut inte skriva mycket idag, för det orkar jag inte. Jag är trött, har ont i magen (pga okokta nydlar, lång historia) och så har jag hål i strumpan! kan det bli värre?!
Men snart ska jag och Jennie Knatten in och kolla på innebandy, ja mina vänner.. jag sa innebandy!! fruktansvärt kass sport jag håller helt med anders timell i hans åsikter om innebandy. men man måste ju ställa upp för sinna vänner. och idag spelar min vän och kollega sarah + min kusin och älskling Malin + min BESTASTE BAJS ANNÖÖÖÖÖ så därför jag ska dit och hejja röven av mej! hattalaha!! kommer förmodligen bara sitta på bänken och skratta åt 5 idioter som springer runt och jagar en boll med en pinne med skaft! nej, nu var jag lite hård. Det är en vacker sport. HAHASHAHAHA kan inte ens ljuga för mej själv?! Nej men jag ska inte klanka ner på den sporten, vissa gillar den vissa gillar den inte! :D

Min bror var lustig idag, och ibland skrämmer han mej.
Två av dagens sms:
1. Nästa gång jag ser dig kommer jag att döda dig. Jag menar det! Puss
2. Slö matkniv Ida! Slö matkniv!
Är detta normalt frågar jag er då ? nej jag tror inte det.

Imon blir det supa, och på fredag blir det tungt att jobba!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Annie

nu tycker jag att du kan skriva ett blogginlägg och erkänna hur MYCKET DU ÄLSKAR INNEBANDY! :D så det så!

2009-01-30 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0