JensMens

Nu är jag hemma hos herr Jens själv! wiieee. Sitter här på hans dator och funderar över det djupa problem jag har att datorn är väääääldigt seg och prestandan liggen på 90-100% är det nte lite jobbigt? och som den data nörd jag är så har jag det väldigt svårt att låta det vara! hrm, skit med. men han har nog en dålig dator, HP ska de vara! På tal om det, JAG SAKNAR DEJ MAKKAN! När får jag komma och hälsa på dej?
Igr´pr var det vääääldigt trevlig! Hos Johanna asså! :) Hade skit kul men funderar på vart min kofta tog vägen+ VEM FAN SNODDE DEN DÅ ?
en sak som ag inte fattar är hur jag i hela friden orkar supa två dar i rad, men varför inte-+ en återställare är ju aldrig fel asså!


Hihihih titta vad jag hittade. hahaha jeeeeeeeeeeeeeens himself!
förresten så kommer jag sakna dom så mycket! eller vafan inte jens och mange dom ör ju bara skumma!
men min älskade älskade lilla bajs unge annnieee blommmmgreeeeen! yeeeey, hur ska jag ööverleva tre månader utan dej? och jag hoppas fan att jag får ett vykort frpn varje land ni kommer till! älskling
förresten skojjade hag bara om att jag kommer sakna majs hahahahaha jens och mange dom små gull ungarna! hejhej på er, hälsa asien!!! mjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaoooo
nu ska jag kanske evntuellt vara lite social ocksp! tiiihihih


puss och hej leverpastej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0