Jööbbet

Yeeey, lunch har jag nu.. eller iaf fem minuter till. Så vad passar inte bättre än att sätta sej vid en dator och blogga lite?
Fredas kakan blev kanon god, även om jag inte provsmakade eller hade nån grädde till. Borde nästan ta kort på en av dom för dom blev snygga också! Skrev ju Heco med vit glasyr och allt. hihi.
Blev en del över, jennie du kanske vill ha ikväll?!
Ikväll ska jag och jennie till harrys, kanske emmö med då :D
Idag är det den 23 Januari, vilket betyder att Jonna fyller år, grattis gullet :D
Snart ska jag tillbaka till mina lagerproduktioner och slita en stund till tills det är dags att börja städa och sen gå hem. Det ska bli skönt med helg, jag behöver helg! :D
Sarah hälsar också! Hon sitter här brevid mej och kollar på kläder på en annan data. Hon hade hittat en "Ida klänning" påstod hon. Kanske borde unna mej nått nu när lönen har kommit? Jennie!! Hur blev de med emosidan? Måste ju beställa nått iaf!! Får kolla på de ikväll tycker jag! :D
Nu ska jag slita vidare så ses vi kanske i dimman ikväll?

XoXo Ida

Kommentarer
Postat av: jennie

jaaa vi få kolla emosidan ikväll:)

2009-01-23 @ 18:22:02
Postat av: Emelie

jaha det är det ni gör när jag inte är där ;)

2009-01-26 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0