OJDÅ

Jag reste mej ur sängen nyss, det var ett dumt misstag Ida för jag är absolut inte nykter på långa vägar! Det blev bara till att resa sej från golvet (jag ramlade ihop som en påse skridskor) och sätta sej i sängen igen, här sitter jag nu. Och här kommer jag få sitta hela dagen!
För att sysselsätta mej så ska jag sortera hela min dator efter som allt är huller om buller, bra ide tycker jag! Sen ska jag bara göra en säkerhetskopia på mina bilder, men vart ska jag lyckas klämma in 18000 tysen bilder! och få inte för er att jag ska radera nått, det gör jag bara inte!
Förresten så var det en räv i min trädgård igår, och han hade skabb och var helt dum i huvudet, jag har hört att man blir dum i huvudet av skabb. Och en sak ska räven ha klart för sej (tycker vi ska kalla honom foxie eller kanske micke?) hahaha joo vr var jag?! jo en sak ska foxie ha klart för sej, att smittar han min älskade lilla Johanna Berggren eller Gunnar den sötnosen, då ska jag se till att han har ätit sitt sista blåbär!
Eftersom jag inte kommer upp ur min säng så tänkte jag lägga in lite bilder, så jag tömde min kamera som jag inte har gjort på ett halvår. och tadaaaa nu ska jag börja leva ett nytt liv!
XoXo

Joel kom nyss in, tittade på mej, suckade och sa:
- Du var full igår!
Sen gick han, och jag kommer inte ihåg hur jag lyckades larma huset också. men aja! Sen ska jag kolla på greys anatomy , dirty sexy money och gossip girl! hihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0