Hat och Kärlek i ett och samma inlägg!

Har försökt komma in på min blogg hela dagen, men har det gått? ICKE DÅ. Men nu så.
Jag är sjukt jävla as förbannad (känsliga läsare ursäkta språket) på de där förbannade IT-Bolaget. Vafaaan? Jag och pappa har en tendens till att dra till drastiska åtgärder när vi inte får som vi vill. Speciellt när man försöker få tag på ett ställe där man har handlat en sak som var sönder när det kom fram och det inte går att få tag på dom! Asså, nog för att jag var snäll i början av mejlen, men nu! Nu är det hot som gäller, har dom svinen inte mage till att höra av sej till mej snarast så är det lite smått synd om dom. Okeej, egentligen, vafan ska jag göra? Dra in alla möjliga åtgärder för att få som jag vill. Och pappa smider sina lömska planer! MOHAHAHAHAH. Gah, men att inte höra av sej på över en vecka när jag har bett dom att ringa eller kontakta mig via mejl, det är lite svinigt. Jag orkar inte sånt, här kommer jag på världens bästa födelsedags present till mammsi och hon var så lycklig att hon lipade en skvätt. sen funkar det inte. :S Okeej, min mamma lipar till och med när hon kollar på idol och liknande program, men jag såg i hennes ögon att hon blev glad.
Nog pratat om detta, jag hatar den sajten och ska aldrig mer beställa en endaste grej där ifrån, och med tanke på hur mycket jag ääääälskar teknik och elektronik och sån skit så kommer dom förlora stora summor pengar på detta om dom inte kommer på nått för att göra mej glad.

Idag har Hanna Panna Hälgestig gått över gränsen från obetydlig 19åring som mest är en meningslös ålder till att bli en fulländad 20åring som glömmer att gå till systemet även om man har tillåtelse, asså Hanna..... Hur kan man glömma?
Så ikväll blev det kladdkaka hos henne, två kladdkakor var det.
Kladdkaka 1: Aningen bränd men god ändå
Kladdkaka 2: Ugnen gick sönder under andra försöket pga "överhettning" så hanna åker bort till sin pappa för att avsluta kladdkake prosessen då hon lyckas få halva kladdkakan i bilen. Så är det nån som forfarande är hungrig kan man alltid slicka lite på sätet i hannas lilla fiesta!
Men mysigt hade vi, pratade om allt möjligt onormalt precis som vi alltid gör. Tex om clowner, mördare, psykhem, skolor+lärare och förlossningar. Så det är som det brukar vara helt enkelt. hrm?!
På Torsdag blir det harrys med nårra från jobbet, och på fredag blir det fest med vännerna! Veckan där på ser ut följande: Annö, Hanna och Elina (alltså ytterliggare 3 av mina bästa tjejer) ger sej av för att se världen från olika håll. Gud, det är ju synd om mej här ute i Hånger. Hånger, ett jävla ställe egentligen. Till och med matbussen gav upp hoppet om oss!
Mina bortresta tjejer massor, det var nått som saknades hos hanna. En aningen redig Frida som dukar av våra tallrikar, en underbar matilda med väldigt speciella tankar, en pratglad finska och ett augusti barn. och ni andra också förstås som inte var där. Våra återträffar borde börja snart!

Oj klockan tickar iväg och jag ska jobba imon. Wiiieee!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0