emmaboda

palla att mina uppdateringar blir mer och mer sällan, jag orkar liksom inte.
Mammsen och pappsen är i Dalarna i veckan vilket betyder att jag har bott hos mormor (man vet aldrig vad som ska dyka upp där i skogen.. allt från vargar, knarklangare, mördare, tjuvar, älgar... osv. Ni förstår vad jag menar? Galet ställe de där jävla hånger!!
Inatt var dock min lilla annu pannu hemma själv vilket betyder att vi slog ihop våra kloka huvuden och konstaterade att jag kunde sova hos henne. Nu är ju annie en sån människa som sover lite för tidigt för sitt eget bästa så nu sitter jaghär ensam i mörkret. Ska snart bädda min älskade soffa och gå ner till toaletten och rota igenom skåpen i hopp om att finna en tandborste!
Annars planerar jag mest min helg. "Vem fan kunde tro att Ida Roman skulle på festival" -citat by annö.
Japp festival blir de, är lite nervös faktiskt. Har bara bestämt att jag ska ha med mig gummistövlar, men sen då ?! Toa papper kanske? Det är säkert bra att ha, sen ska jag ha öl med mej. "vafaaaan har hänt med ida?" tänker ni nu... och JAJA jag HATAR öl. men vafan de är ju festival?! Emmaboda kommer garanterat bli nice satan. Har ett sjukt bra sällskap och det gör det hela väldigt mycket bättre!!
Nej nu ska jag sussa jag också. Jobbar ju faktiskt imorgon!
xoxo Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0