Helgen

Jaha, jag är lika snabb som vanligt på att uppdatera. Men här sitter jag nu hemma hos min annu och dricker cider. Snart bär det av till hus-vältar-fest a la Svensson! Tror de kommer bli riktigt galet!
Bror min är ju där också, han är så söt den glasögonormen!! wiiiiee.
Igår var det gästis, jag gillar den stämningen som är där. Riktigt fint alltså. Sen vaknade jag och annie upp hos henne och drog en sväng på marknaden, totalt överskattat... Men Hille och Anki satt där och målade naglar så dom pysslade med mej en bra stund, handmassage och allt!!
Sen bestämde sej jag och annö för att plocka kantareller. Blev en hel del, och gott var det!!
Nu laddar vi för party på nytt! Hallelujah!

xoxo Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0