Finland nästa

Jaja, dags för uppdatering.. Jag är helt klart sämst på att skriva, till och med Jennie är bättre än mej på att skriva i min blogg snart. haha gah. Och hon är i ayia napa!
Idag har jag jobbat på dagis, där jobbar jag till torsdag. Det var nästan för varmt att jobba idag asså. Är glad att jag slutade redan vid halv 1. På torsdag kväll efter jag har jobbat drar jag, fannu och martina med Tommy till Stockholm där vi ska hitta fram till arlanda. Från arlanda åker vi 08.20 till Helsingfors och till allas våran älskade makkan. Wiiiee. där stannar vi till söndag. kort men intensivt. Jag längtar!!
Små pajkarna och flickorna har nu dragit iväg till ayia napa för sin förbannade studentresa. jaa, alla utom ponti har går på bröllop istället ^^

Idag var jag och kollade på fotboll, utvecklingslaget. Jisses, fattar inte varför jag har börjat kolla på så mycket fotboll. Kanske är en sjukdom ?! Dom vann iaf! det är huvudsaken.

Imorgon hoppas jag att det inte blir riktigt lika varmt som idag, jaa känns fruktansvärt att säga. Men jag tror inte att folk fattar redigt hur varmt det blir på innegården på dagis fram åt eftermiddagen. skinnet kokar!!

Annö har lämnat mej återigen, denna gången för att besöka sin syster i göteborg hela förbannade veckan, hon kommer hem torsdag lagom tills jag åker.... -.-

Det var lite uppdatering iaf, nu ska jag sova... Ska lägga in bilder senare!!

xoxo Ida

Kommentarer
Postat av: makkan

ahhhhhhhhhhhh! snart kommer ni era fantastiska jävlar! fy fan vad underbart!!!!!!!!!! Jag är helt i extas, sjukt kul det ska bli! (varför ska ponti på bröllop ist för agia? weird:D)

2009-06-02 @ 09:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0