neeeeeeeeeej

Michael Jackson lämna mej inte!! SNYFT! Han som var så bra?! Aja, livet går väl vidare antar jag...

Nu sitter jag på jobbet och äter "fröken kaka" medans de barn som är kvar sitter och ser på film. Kan tyckas tråkigt i detta fina väder men hallå?! Vi har faktiskt varit ute hela dagen!
Ikväll vet jag inte vad som händer och sker. Annu Pannu är sjuk, jätte tråkigt tycker jag! Vi som hade sånna planer...
Jag är husvakt åt Marlena denna veckan också, eller från idag tills Måndag om en och en halv vecka! Jisses va skönt de ska bli att bo själv där ett tag! Ska ju leka med Sune och Mattis hela dagarna också!! hahah ohhyeah!!

Nej, nu ska jag också se på film tror jag! Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0