packning!!

jag borde verkligen packa nu, jag slutade 13.00 idag och då tänkte jag att yes, då hinner jag packa så vi kan åka när jag har slutat imon. (jag stänger 17.30) Men idag (sen 13.00) har jag i princip flyttat mej från soffan till fåtöljen brevid. GAH. och nu är klockan mycket igen. kanske ska skriva en liten snygg packlista? behöver egentligen inte så mycket... aja..

imorgon efter jag har slutat så åker jag fanny och martina till stockholm. eller? borde ringa dom ikväll också.. sen får vi träffa makkan på fredag förmiddag nån gång. :D wiiiieeee.

har precis bestämt mej för att beställa en telefon med. så det ska jag göra imorgon när jag vaknar. behöver faktiskt en ny! (A) (käften annie, din mamma är en prylnisse)

jag har egentligen ingenting att skriva här idag
*det regnade/haglade satan idag i typ 5 minuter
*annie kommer till mej imon i en annie-fixar-helikopter och hjälper mej att packa
*jag har röda axlar
*vi har döpt min kattunge till nått jag inte kan uttala. ghetjo? typ?!
*jag försöker komma på undanflykter satan för att slippa packa .. nu bara måste jag se klart lyxfällan :O
*jag hoppas makkan laddar mentalt för en hel helg med martina, fanny och ida!!

xoxo Ida

Kommentarer
Postat av: makkan

makkan har laddat i ett halvår mentalt för en super helg med fanny, ida och marty!!! Btw? nör döps en kattunge efter mig?? snaaaaart ses vi

2009-06-04 @ 19:12:28
Postat av: Annie

DU är en prylnisse! :D

2009-06-05 @ 23:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0