Telefon problem

Vet inte alls vad jag ska göra med mina mobil problem... är så trött på det. Började med att det inte gick ta emot eller skicka sms, och JA jag hade pengar och NEJ min inkorg var inte full. Det visade bara massa felmeddelande. På Telia fick jag tips om att göra en återställning av mobilen innan jag köpte en ny. och ja tänkte jag, varför inte testa?! Jag kopierade alla bilder , alla låtar och ALLA kontakter till sim kortet och gjorde sedan en återställning. Wallah, allt funkade igen wiiiee. Nöjd som jag var gick jag vidare med livet och hittade på andra ovesentliga saker. tills jag fick ett sms av någon vars nummer jag inte hade, jag kollade nummret och såg att det var pontis, men vafan.. Hans nummer har jag ju?! Det var då jag upptäcker att alla kontakter efter Pe är borta. vafan då?! Jag undrar fortfarande vart det gick fel och jag tänkter skylla allt på telefonen!

Så nu funderar jag helt enkelt på om jag ska unna mej en ny telefon och i så fall vilken? Vill ju ha en iPhone men då måste jag ju byta till telia från halebop, frågan är om jag förlorar på det eftersom jag ringer gratis till nästan alla mina vänner + smsar grattis till alla. Vad har telia för fördelar?? Åååh vilket dilemma!

Bäst jag sover på saken!
xoxo Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0