Uppdatering satan

Har blivit alldeles för dålig på att uppdatera nu, jisses!!
Annu är sjuk så jag har inget bättre för mej än att uppdaterna, inte fr att jag och annie pratar 00.00 på en torsdag kväll men ändå.
Imorgon har ag sovmorgon men däremot stänger jag på fritids. Vet inte vad jag tycker om det. Vill jobba på heco hela tiden. Men nu är det bara imon med och sen vecka 28 sen så är det jag och heco hela sommaren!! ^^
Förresten får jag köra truck nu, känns livsfarligt. Borde ha en varningssignal typ som en syren på trucken så folk vet när dom ska flytta på sej!
Transformers hade premiär i veckan också, jag måst bar se den snart. Får nästan lite panik. Och jag hoppas att Joppen vill följa med mej annars får jag dra med mej annö varesej hon vill eller inte..
Bilder från fiskerundan med johan daniel annie och johan samt heco fest nr 2, helsinki och midsommar finns nu äntligen ute på face. Efter många om och men.-
Mina vänners balskivor är också typ klara så dom kan dom få i helgen. Eller har en skiva kvar men den ska gå fort.
Det var väl allt jag hade och säga just nu kanske, och joo just det GEDZO ÄR FUCKING JÄVLA SÖTIS! Har aldrig velat goa sönder en katt så mycket, jisses!! jag som hatar katter :O









Tack för mig puss heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0