ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH

Åååh, idag är allt jobbigt. Eller ja inte egentligen. Jag är ledig idag så jag får göra vad jag vill med mitt liv! Jag tänkte att nu fan ska jag till ullared eller lager 157. Men så vaknade jag nu? Nu är de väl nästan för sent att åka?! Eller.... Gah! Sen tänkte jag att jag kanske skulle gå på stan en stund, men hur kul är det helt själv? Nehneh, sen ska jag dessutom stänga imon, på en fredag. Gah! Men det blir iaf kul i morgon kväll när jag ska träffa the packers igen :D wiie. Hoppas bara att Jennie följer med och livar upp stämningen denna gången, jennie?!
Jag borde förbereda mej tills imon, men de orkar jag inte. Sen borde jag åka ner och köpa lite nya vår kläder också, men då måste jag ju klä på mej först!! Åååh. Sen har jag inte sovit för att jag inte har nårra gummi lister i mina fönster så det blåser rakt in på mina ben!! Och dom få timmarna jag har sovit, gissa vad jag har drömt om då ? FIA MED KNUFF!! Ge dej Ida!!
Nu ska jag duscha!!
xoxo

Kommentarer
Postat av: emelie

det verkar som om jennie sviker oss denna fredagen också, men ska köra min berömda övertalningstaktik på henne imorgon ;)

2009-03-26 @ 14:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0