Allt och ingenting

1. Det var riktigt mysigt på våran picknick idag! (bilder kommer imorgon)
2. Jag kommer vara trött imorgon med tanke på att jag öppnar skolan imon och är fortfarande vaken!
3. Jag har precis lagt in en stor order och kan knappt vänta tills den kommer!
4. Joppen var här ikväll, scrubs, buzz, cola och massa mys. Det tycker jag om! Jag gillar mina bröder!
5. På onsdag ska jag och Jennö till ullared. Och det ska bli riktigt kul!! (emmö du kanske vill med? Jag ringer dig imon efter jobbet!)
6. Nu bränner jag just världens bästa scrubs soundtrack skiva!!

xoxo Ida

Kommentarer
Postat av: malin b

när ska vi leka? ja åker ju om en vecka=(

2009-03-30 @ 20:41:59
Postat av: Ida

vaaa? du med? men vart och varför?

2009-03-30 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0