At Jonna Nyrells

Det är helt sjukt vad jag älskar mina vänner! Ikväll var lika roligt som alltid när jag är med er!
Jonna kommer jag helt klart sakna, hon är ett energiknippe för sej! Det var jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara att säga hejdå till henne och se henne stå lagom tårögd i dörren. Även om det bara handlar om ett par månader så är det fortfarande en av mina närmsta vänner som åker till London. Jag saknar mina london vänner, som fan! Allihopa!! Hoppas ni har det bra där borta.
Nu ska jag sova, efter en tallrik pommes och kebabsås med Johan så blev kvällen fulländad. Även om jag aldrig trodde att jag skulle komma upp ur sängen tidigare idag. Gah

xoxo Idzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0