fotboll är livet

Jag vet att jag är konstig, det har jag alltid varit! Men idag är det nått speciellt sjukt med mej. Jag är nervös. Så nervös att jag inte kan somna. Och vet ni varför? Hånger if möter södra imon! HAHAHAHA galet. och det är jag nervös för. För en träningsmatch. Det betyder att jag har blivit lite för beroende av mitt lag och dessutom betyder det att jag hatar att förlora ett vad! Men jag vet nästan att Hånger kommer pissa på södra imon. så de så! :D Fatzo är dock lite krasslig så han ska inte vara med. (ska jag vara ärlig så tror jag inte han vågar vara med)
Idag har mitt liv varit händelserik, NOT. Jag har legat hemma i soffan och glott på tv tills klockan blev 20.00 och jag drog till Joppen för att käka pizza och kolla på manchster united - inter! Se där, ytterligare en fotbolls match. Vad har hänt med den riktiga Ida Roman ?
Nu ska ajg frälsa mitt liv åt scrubs sen ska jag hitta en ny serie att fastna i.
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0