Glader



Detta gjorde min dag/natt. Nu kommer jag kunna somna som en helad och lycklig människa!!

Annars var det riktigt mys ikväll, vi förfestade hos Tessan! (tack gumman för förfesten och erbjudandet om sovplats men jag kom hem iaf)
Många glada människor var där som jag tycker var riktigt mysigt att träffa! En extra puss till Kirre bara för att hon är Kirre! Nu ska jag kolla på scrubs och äta lite chips! sen ska jag sova. Klockan står på 10.00 för imorgon 11.00 spelar Hånger IF- Bor på ljuseveka!! wallah!!
xoxo

Kommentarer
Postat av: kirre

å du är du. :) och nej, jag ska fortfarande inte med på matchen. jag ska skjuta mig själv nu. jobba aldrig en lörda .

2009-03-21 @ 13:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0