Helgen och dyligt

Fredagen var mysig satan, förfest med massa underbara töser hos Mickan. Sen är de ganska mörkt men de var ganska trevligt tror jag.
Lördagen ringde klockan 10.00 och klockan 11.00 lyckades jag dra med mej en styck Lina Stigsson på fotboll. Uppiggande att stå utomhus och andas lite men dock mer eller mindre livsfarligt att åka bil med Ida Roman. Lina räddade mej x antal gånger. Fick ett snabb samtal av Markkula med, typ "skulle bara säga hej" detta lilla samtal gjorde mej lycklig. Lycklig för att veta att hon lever ända där borta i stockholm och samtidigt ville jag ta nästa färga över till Finland och se hur hon har det. Efter det spenderade jag resten av dagen åt familjen. Körde pappa och hans vänner hit och dit innan jag mamma och joel beställde Kinamat. En sjuk jakob tog sej ut till oss för att vi skulle kunna ta hand om honom och tycka synd om honom och så mös vi allihopa. Sen ringer kära far min vid 23.30 och ber mej komma till stan och hämta honom. Där inne träffar jag pappa Blomgren. Fick till och med en puss på kinden av honom! Han saknar nog sin lilla flicka! så satt jag där och tjötade med honom och nårra andra gubbar en stund innan jag fick med min pappa hem. Det var lite mysigt, jag gillar pappas bröder!
Sen kom vi hem till resten av familjen där vi satt och retade pappa lite innan det var säng dax.
Det blev söndag och Joel, mamma och pappa åkte på fotboll. B-lags fotboll suger så jag stannade hemma. Jakob var med hemma eftersom han fortfarande är sjuk. Så vi mös med bög filmer och äcklig soda stream cola! Sen ikväll har vi spelat buzz och kollat på Beck!
Det var hela min helg i princip. Tror inte jag missat nått.
I morgon ska jag klippa mej och färga håret hos Malin! Malin är duktig så det ska bli kul!

Förresten behöver jag gäster med mej den 16 Mars på ett mary kay möte. är det nån trevlig människa som vill följa med och underhålla mej så är de bara att höra av sej :)

Nu ska jag sussa!! Pussss

Kommentarer
Postat av: Annie

namen vad mysigt att fa en puss av min far, haha! :D

saknar dig min fis!

2009-03-09 @ 08:30:59
Postat av: Ida

hihi. jaa det var mysigt. men han måste ju ha nån att pussa på när hans lilla annie är borta! Det är ganska trevligt att träffa dom snubbarna, alla i det brödrarskapet är väldigt pussiga och kramiga kan jag säga! :) saknar dej med min lilla skitunge:)

2009-03-09 @ 11:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0