Helgen

Fredagen var riktigt kul på harrys trots min nykterhet, jag är ju absolut inte van att vistas bland fulla människor medans jag själv är nykter! Men jag hade faktiskt kul, det var ett bra harrys denna gången! Sen körde jag hem mina kära hånger vänner och Pontus bjöd på korv som tack för sjutsen! :D jag borde vara nykter oftare! haha
Igår var det meningen att jag skulle leka med tessan, men mamma och pappa gjorde inte klart maten förrän halv 8 och efter det gick all sug ut ur mig, jag blev trött och allt var jobbigt. Så det blev en lugn hemma kväll istället. så får jag leka med tessan en annan dag.
Idag är det söndag! Jag gillar söndagar! Vanligtvis brukar det bestå av fotboll. Och idag skulle jag kolla på Joel först sen på damerna. Meeeeeen, så ringer Johan och har fått för sej att jag han, jennie och daniel ska köpa mat och åka ut nånstans och ha piknick! och jag är inte sen att tacka ja för det lät mycket mysigt! ska till och med ta med mej kameran som inte ha fått komma ut på länge!! så bilder kommer nog senare!!
nu ska jag skynda mej så jag är klar starx innan tre även om alla vet att Johan är värdelös på att hålla tider och lär förmodligen inte dyka upp förrän 10 - kvart över!! mjaao
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0