jobbajobbajobba

Mina naglar är fina eftersom jag fick en tid hos nageltjejen igår istället eftersom idag fick jag den äran att jobba. Jag ska snart in själv med 11barn till vmo för att kolla på nån teater tills klockan 12. jag ska alltså spendera min tid ensam med 11barn i 2 timmar, hur många barn hinner jag inte tappa bort på den tiden ? gah! hoppas bara jag känner alla barn så de inte är nått nytt monster som har börjat. men det ska nog gå fint i så fall, för jag gillar mina barn på fritids. jag trivs där! marlena ringde och väkte mej nyss och bad mej börja 1,5 timmar tidigare, så upp flög jag ur sängen och in i duschen. och helt plötsligt går en gubbe förbi utanför fönstret där jag duschar! (vi har inga immade glasrutor på vårat badrum för mamma tycker det är fullt) jag springer ut och frågar pappa. han svarar "äsch det var ju bara kanal digital killen jöh" MEN JISSES, VADÅ BARA. gah. jaja. nu ska jag stocka till jobbet.
nej kollar jag på fötterna och kommer plötsligt på varför jag satte mej här! jag blev arg för att jag inte har nårra rena strumpor!! måste springa ända upp till pappas eller joels låda och hämta ett par nya! (mammas passa bättre men när jag tar killarnas blir dom så tjuriga och retas är vad jag är bäst på! )
ikväll blir det sarah!! wiiehoooo!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0