Måndag imorgon igen

Imorgon är det måndag, det betyder första arbetsveckan utan Heco. åh va jag kommer sakna dom! Det var helt sjukt jobbigt i fredags när det var dags att säga hejdå till alla. Men har liksom skaffat sej endel vänner där nu! Men men.
I morgon är jag iaf inte arbetslös, det blir fritids med studiebesök och hela skiten, vi ska till och med hinna med att hälsa på på Kärda fritids, så imorgon får Tommy ha en helt drös med barn i sej! Det kommer vara kul att vara tillbaka på fritids, synd bara att det är en dag. Hoppas ju in för faster Lotta. Sen imorgon kväll ska jag på Mary Kay möte! wiie. :)

Ida in action!! :)

Ikväll har det varit som alla andra söndagar, söndagsmys med hela familjen. Ätit god mat, spelat lite buzz och återigen bråkat om vilken tv kanal som ska vara på. Det slutade med att vi fick åka bort till familjen Jonsson Lindahl och låna deras box så jag och mamma får kika på Beck där uppe. Haha, tur att man kan låna av varann :)
Joppen visade idag sina tatuerinar för mamma , var så fint så. Står Sofie på vänster armen och Peter på höger armen.
Jag är med jävligt sugen på en tatu nu, vill skriva Jakob & Joel på mitt ben. Men vet inte hur och när. Gah. Imorgon ska jag beställa klipp tid!! Det säger jag inte för att ni ska veta det utan för att jag ska komma ihåg det i morgon när jag läser detta. Smart va? Borde kanske köpa en kalender? Yepp, det ska jag unna mej!!

Förresten var det jätte kul i fredags, centrum är ju som centrum alltid är. Men jag och Tobbe lyckades sysselsätta oss med att dricka apeltinis i baren. Gud så gott! Dom på harrys borde fan lära sej göra dom! Och mina andra små gullefjun dansade sönder sej!! Sen avslutades kvällen med 15 heliga minuter med massage av min kära Jennie!!

Nu börjar beck så hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0