min aktiva dag

Idag var då min första arbetslösa dag på typ 7 månader. Men inte hann jag med att fundera på det icke! Nej min dag började ca 11.15 när jag steg upp ur sängen. (Jag vaknade 06.00 som vanligt men lyckades somna igen) Jag gick upp ur sängen och upptäckte känslan jag inte har haft på jätte länge, att vara ensam hemma! Förr i tiden brukade jag sjunga högt och göra saker jag inte gör när resten av familjen är hemma. Så jag sprang omkring i mina shorts och linnet som jag sover i och sjöng en bra stund medans jag gjorde frukost! En burk majs och ett glas vatten! Något roligare fanns inte i vårt kylskåp. Jag gick och la mej i sängen igen och började att kolla på en ny säsong av House! Och gud vilken snygg man detta är! Så helt plötsligt flög tiden iväg och jag lämnade inte House förrens min lata bror tvingade mej att hämta honom vid bussen ca15.30. Efter att ha hämtat honom (och efter att ha retat honom genom att skvätta lera och dessutom tvingat han att springa brevid bilden i ca 100meter.) så gick jag och la mej igen för att kolla på resten av house. Nu är dom slut, och jag känner mej tom. Idag har jag alltså inte åstakommit ett jävla skit. och imon ska det bli ändring. Jag ställer klockan på 10.00 och då går jag upp och äter rostade mackor och chokladmjölk! Efter det så ska jag ringa min frisör innan jag sliter av mej detta jävla håret och beställa en tid. Sen ska jag gå in på alla mina sidor hos arbetsförmedlingar och uppdatera mina CV, sen blir det till att ringa arbetsförmedlingen och tala med den trevliga killen som ringer mej då och då och se hur jag har det. (han slutade ringa när jag fick anställning på heco, crap) efter det ska jag nog ringa och beställa tid för mina naglar. bara för att..... Sen efter det så om jag hinner så kanske jag ska lyckas städa mitt rum också. Då skulle nog mamma och pappa bli glada kan jag tro. "hehe tänker ni så farligt kan det inte vara" Men jo mina vänner , Ida lyckas med det värsta.

Tjing tjong luftballong
p.s. förresten emmö lundberg jag väntar fortfarande på bilderna, jag kanske inte överlever tills imon? :O d.s.

Kommentarer
Postat av: PACKEN

VI SAKNAR DIG.

SITTER HÄR OCH ANDAS I FYRKANTER ;)

2009-03-04 @ 12:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0