Min lördag

Jag spenderar mina dagar för det mesta åt att sova, äta och vara ute och flänga. Men när hinner jag blogga? Jo i princip så hinner jag alltid blogga men jag väljer bara de mest olämpliga tiderna. Det är just precis då det är som roligast att skriva nårra rader. Som nu tillexempel, jag ska åka 14.30 till värnamo för att se på fotboll och dyligt. Men här sitter jag istället för att göra mej iordning. För är jag klar? Nejdå! Jag har pyamas fortfarande! Japp det är sån jag är.
Igår var det lite lördags mys som vi inte visste riktigt hur det skulle vara. Det slutade med att jag Jennie och Jacob åkte in till stan för att fundera på nästa steg, vi hittade emmö bland dom coola människorna som hänger utanför netto. Först skrevet, sen donkan nu netto?
Aja, vi bestämde oss för att äta, drog oss upp till donkan där vi kom på att det är nog godare med pizza. VAFAN? Så vi åkte till en pizzeria och åt tills vi fick ont i magen. Då åkte vi förbi willy och inhandlade kryptoniter och chips och stack sen vidare hem till mej där vi kollade lite på robinson och sen drog vi till med Edwars scissorhands. Sen åkte alla hem, utom emmy då som jag släppte av vid netto där vi mötte Ante och Mårten som tydligen också har kommit på att det är coolt att hänga utanför netto. Sen åkte jag och emmy med varsin bil ut mot forsheda där emmy somnade i sin lilla säng medans jag påbärjade uppdraget "hitta Joel" efter en bra stund kom jag tillslut hem med lillebror brevid mej i bilen och somnade jag med! och här sitter jag nu. snorig och dan.
FÖRRESTEN, jag köpte skor igår, två par skor. så jävla nöjd är jag med. Sen var det ju givetvis en del kläder i påsarna med men det var skorna som var roligast! wiiiee.
Nej nu ska jag skynda mej! har som sagt inte många minuter på mej. Men jag och Tommy brukar komma i sista sekund.
Mina damer! ni vet vilka ni är. Hur blir det med Beck? Jag ser fram emot det ^^ haha
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu tycker inte jag att du ska klaga på mej att jag aldrig uppdatera min blogg... nu är det du som ligger efter ;) va händer i ditt liv kvinna?! Ses på fredag... puss

2009-03-24 @ 16:34:02
Postat av: Anonym

Hallå, vad händer? inga uppdateringar... aldrig är man med.... hmmm!! saknar dej!

2009-03-24 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0