MK Unitmöte

Eftersom det blev värsta snöstormen förra gången jag skulle på unit möte så kommer istället idag vara den första gången för mej. Det ska bli riktigt kul. Emmö skulle följa med mej först men snuttan blev sjuk så nu får jag åka själv med faster, lite trist men men. :) En annan gång får det bli emmö!
Lovade eventuellt Johan igår att jag skulle komma och kolla på han idag. Men inge kunde ju följa med mej eftersom jennie jobbade och lina vaknade fem över halv 10.  :/ Hoppas du inte hatar mej gubben :) Lovar ju att ställa upp en annan dag i veckan! (A)
Annars händer inget nytt, famlijemiddag igår som vanligt. Mys pys var det.
Just nu spelas scrubs soundtrack i mina högtalare. HÖR DU DET JAKOB?!
Känns bra, man blir glad av dom låtarna.
Nej nu ska jag skynda på för att hinna göra mej klart och få på min kjol och kavaj och pumps innan Lotta kommer! wiiee. Skönt med dresscode tycker jag, då behöver man inte fundera så mycket över vad man ska ha på sej!

xoxo
p.s. lycka till Fatzoo, 4 är det som gäller idag. Jag tror på dej! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0