Morgon stund har guld i mun?!!??

Det var nästan lite segt att gå upp tidigt idag, men nu är jag iaf uppe och pigg som en lärka! Tommy får stå hemma idag, skönt för honom. Eller hemma och hemma, han får stå på Haga. För jag åker med Hanna, samåkning är alltid trevligt. Även om det brukar sluta med att jag somnar i bilen -.-
Jag har sovit helt sjukt skönt inatt, så det var sinnes sjukt jobbigt att gå upp. Jag låg där under mitt varma sköna täcke och mös. Åh!
Förresten har jag drömt en jätte wierd dröm. Lina blev kidnappad i mormors hus. Och vi letade efter henne men hittade henne inte. Sen efter en stund upptäckte vi att hon låg mitt på golvet. Daah. Och när vi band upp henne sa hon "Men det är verkligen lugnt för det var den där snälla kidnapparen" Snälla?! Ofta det finns snälla kidnappare. Men sen kidnappade han hela min familj och han var ganska snäll. Han satt och kollade på tv med oss och pratade, han var som en bästis. Och sen sket han i att binda fast mej för att han var tvungen att åka och köpa nässpray på apoteket. Sen ringde min klocka. Hrm.....

xoxo Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0