Morr

Idag har jag stängt på fritids, det betyder att jag inte lämnade jobbet förrän 18.00. När jag kommer hem har jag 3 missade samtal av dolt nummer på mobilen och 7 missade på hem telefonen. Jag är så sjukt nyfiken på vem detta kan vara?! Gah
Aja. idag har jag haft gympa igen. 1 ägg 2 ägg 3 ägg 4 ägg 5 ägg 6 ägg 7 ägg 8 ägg. hönan ligger still och värper tuppen står brevid.... nån som kommer ihåg? haha Kul var det iaf!!
Jag har sorg i mitt hjärta, jag saknar mina vänner sjukt mycket alla london-, thailand-, Vietnamn-. belgien-, kanada-, osv -vänner! Åhh jag behöver med komma bort, men då slår pengar problemet till. Skulle jag helt plötsligt bli miljonär eller nått så hade jag kommit och hälsat på er allihopa!!
Så för att bli lite lyckligare så ska jag jennö och emmö till ullared imon, det ska bli mys. :D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0