Snöööööööööööööö igen, vafan

Jag och Lina lyckades ta oss ut i snökaoset för att se på fotboll. Här snackar vi sanna supporters! Där stod vi i våra skinjackor och jeans och frös häcken av oss! Men vi var ju duktiga nog båda två att ta på oss lång kalsonger! Ett steg bättre än förra gången!
Matchen var kul att se, men var tvungen att avbrytas när det var lite för överdrivet med snö på planen. Slutade 1-1 i halvlek. Joppen gjorde Hångers mål, stolt blir jag :D Fast jag missade det för att Lina var tvungen att visa att hon hade tagit med udda vantar denna veckan också! Haha. men de är sånt man får ta. Eftersom det stod 1-1 när de slutade så förlorade jag ju iaf inte vadet ^^
Det var lite skrik och gap och en hel del svordommar men de är bara mysigt snön hade jag kunnat hoppa över. Men jag tycker att pojkarna ska ha på sej mössa! Nej nu ska jag sova, imon ska jag jobba i Forsheda på Kottens dagis där. Det blir nog kul. Jag och Julia.
Nattinatti nuffsan!

och förresten, FAN VA REN TOMMY ÄR NU. Har tvättat skiten ur honom idag, hell yeah!!


Bild tagen av Ida Roman 2007-08-05
Hånger IF - VMO Södra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0