Städa städa varje fredag

Fyfan va mitt rum är rent, vågar knappt gå in i mitt rum utan sånna där blå plastsaker man får ha på fötterna när man ska in på badhusen! Jisses, luktar sopa och sköljmedel!
Jag har skaffat kalender också för att jag ska kunna hålla koll på vad som händer i mitt aktiva liv! Imorgon blir det en heldag med mormor! Eller hel förmiddag, dagen börjar vid 07.30 när jag och Tommy beger oss till mossle för att plocka upp mormor! Därifrån åker vi till sjukhuset för att mormor ska ha besök 1 vid 08.00. Efter det ska jag och mormor fika, det blir alltid bra fika med mormor! Antingen får man välja vad man vill på ett kafe eller så får man sockerbullar, chokladbollar och morotskakor hemma hos mormor. Efter fikat fördröjer vi lite tid med varann och sen är det dags för nästa sjukhus besök klockan 11.00. Jag gillar inte sjukhus, men jag gillar mormor så det jämnar ut sej. Sen när jag har lämnat av mormor på mossle så blir det nog till att fara ner till arbetsförmedlingen och prata lite om mitt liv! Det är jag ganska bra på att göra så där kan jag gott sitta ett par timmar innan jag åker hem och sätter mej framför datorn!
Jag vill ha en hund! Jag har kollat på hundar idag och jag är jätte sugen på att köpa en liten rackare! Hrm. Men drömma kan man ju alltid! Pappa och jag smider planer på hur vi ska göra om mitt rum. För äntligen har mina älskade föräldrar fattat att anledningen till att mina kläder alltid ligger på golvet beror antingen på för liten garderob eller för mycket kläder ^^



P.s. PACKEN jag saknar er också! d.s

xoxo ICRoman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0