uppdatering

Igår var det smink utbildning i gislaved. riktigt kul och man blev riktigt peppad också. Var kul att träffa så många andra fristående hudvårdskonsulter också. På fredag ska jag ha min första hudvårdsklass som jag håller i själv. Innan hjälpte ju Lotta mej. Känns nervöst även om det bara är mina vänner som ska vara där. Ska bli kul och riktigt spännande! Idag har jag varit hos tandläkaren. Och fan va arg jag blir! Jag kommer dit, dom hissar ner mej. Dom säger bit ihop. Kollar lite framifrån och från sidan. Säger "Jah det har ju inte förändrats nånting så nu behöver du inte komma hit nån mer gång" Sen fick jag betala 280kronor! VAFAN ÄR DET DÅ ? Jisses det undersäkningen hade jag kunnat göra på mej själv gratis!! Helvete, lura en arbetslös 19åring på detta sättet! Det tycker jag ät fruktansvärd tragiskt!! Funderar på att gå i pappas fotspår och skita i tandläkaren för det är så onördiga pengar. Damn! Ska börja snusa istället kanske, pappa säger att man inte får nårra hål då ?!
Aja, efter tandläkaren så åkte jag hem till mormor och åt middag. Sprödbakad fisk och hemmagjord potatismos! MUMS! Mätt och belåten tog jag mej sedan hem och fortsatte med det jag har gjort dom senaste dagarna. Spelat fia med knuff. Fan för Linda som visade mej det. haha. ;) Är helt beroende framkallande. Så där sitter jag med dryga tyskar, nederländare, fransmän, norskar osv osv. Och spelar fia med knuff hela dagarna och hela nätterna! Japp, det är mitt liv helt enkelt.
Eftersom det är våffeldagen idag så ska jag göra våfflor till mamma och Joel snart. Dom kommer bli så lyckliga så :D

xoxo

Kommentarer
Postat av: jens

min pappa sager ocksa att man inte fa nagra hal om man snusar! borja da! du och jag;)

2009-03-26 @ 09:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0