uppe med tuppen

Igår gick jag och la mej typ 02.00. Hade så mycket att göra igår innan jag kunde somna. Sen vaknar jag idag vid 06.00 och är helt klarvaken. Jag lyckas somna om igen vid strax innan 7 nån gång och så ringer dom från Forsheda vid 07.15 och vill att jag ska jobba idag. Jag har nu gett upp hoppet om sömn i mitt liv. Det är bara att ställa sig i duschen och åka dit. Och här sitter jag, som vanligt. Jag fattar inte det, jag har brottom och ändå fastnar jag här. Det är som en drog.
Solen skiner idag och det är mysigt tycker jag! Det är inte lika jobbigt att gå upp då. Hade det regnat idag hade jag nog inte gjort det.
Var ju på unit möte igår med, det var roligt tycker jag. Ännu bättre blir det nästa vecka när jag ska till Gislaved på en smink utbildning med min unit.:) wiie
Nej Ida, skynda skynda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0