Vårkläder

Det blir mycket roligare att sitta vid datorn om man flyttar datorn till köket har jag kommit på!! mmh
Min garderob är helt full med nya kläder nu. Köpte ju lille + orange tunn jacka typ + snygg skarf + två nya fina pumps förra veckan. Och igår kom mamma hem med ett par nya jeans leggins och en rosa blommig tröja till. Och idag gick jag och jennö på stan och handlade 2 jeans leggins, en orande klänning, en lila klänning och ett par nya blommiga skor. åååh va nöjd jag är. :D för att inte glömma nårra linnen i roliga färger också. Yeeey!! Nu ska bara pappa bygga om min garderob nån gång så jag får plats med allt. haha. gah!
Jennö och jag tillbringade lite tid tillsammans med shopping och fika, det var mys pys. Sen slog den briljanta idén oss att vi skulle på bio ikväll.Shopoholic eller vad den heter. Så ringde vi emmö som bokade biljetter och dyligt så om nårra timmar drar det iväg till Jönköping. :D nu ska jag göra klart våfflorna tills mamma kommer hem!!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0