ANNÖÖ OCH JENSIS

Trots alla "dagen efter" syndrom så vaknade jag på världens bästa sätt idag. Fick en hjärtattack 09.49 när telefonen ringde men sen kollade jag på displayen och där står det Annie Blomgren. WIIIHHHHHOOOOOO, Första samtalet med annööööö på 3,5 månad. Och nu är hon i sverige, i stockholm , och jag kan om jag vill ringa henne hela tiden. Så snart är hon hemma och jag kan knappt vänta. Tjohooo Annö och Jens är hemma! :D
wiiieee. Dagen kan inte börja bättre! :D hihihih!
Jisses!! Just nu är jag hungrig , vill ha frukost! Sitter i soffan hos Jakob och brevid mej sitter Jakob och LinAAAAAAA! Igr var det kul satan faktiskt, för att vara harrys var det ganska lyckat!! Ikväll ska jag grilla, oavsett om jag får sällskap eller inte!! Tjing tjog vattenballong
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0