Awwww

I 3,5 månad så har jag väntat på detta ögonblick och plötsligt kom det. Där såg jag bilen komma på parkeringen ut steg annie självaste annie, den kramen var den bästa på länge! Och jaa, även om jag i vanliga fall är en ganska tuff tjej så kan jag erkänna att jag fällde nårra tårar just i det ögonblicket!
Åkte på en biltur med gummsan och hade ju massa att säga självklart. Men sen skulle hon hem för att sova i sin säng första natten på länge och då åkte jag till okke där jag festade med hela gänget. hallelujah vilken kväll

Idag så har annö varit hos mej en stund sen har jag mest sovit. Nu ska jag som varje söndag äta med familjen sen får vi se vad som händer senare. :D
xoxo ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0