....

det har hant en hel del sen jag uppdatera, men vet inte ritkigt vad jag ska borja!
vi har en man som springer runt och gor sig acklig i vart omrade, visa snoppen och springer efter brudar. (inte alla hastar i garaget dar inte) glad att jag inte har behovt uppleva det.
endel alkohol har det druckits ocksa, kommer absolut bli mindre alkoholintag nar jag borja jobba! Och jag tror jag borja jobba pa fredag, se sa ut nu iaf!! Jippiiieeee....

idag ar en dag som jag hoppas bara kommer flyta pa, och att det bli kvallen snart... haha!

tycker att folk som laser denna bloggen borde kommentera lite mer... kom igen!!

over and out

puss o kram Jennie

Kommentarer
Postat av: makkan

hej ida, vadå för naken man? snaaaaart kommer ni!!!!

2009-06-01 @ 09:25:57
Postat av: Ida

jag vet inte makkan, haha det är jennie gustavsson som skriver från ayia napa. :D wiiiee, jag är extas satan!!!

2009-06-01 @ 22:59:21
Postat av: mia mus

Det var kul att prata med dig i Fredags. Låter kul med lite naket på gården. Take care

2009-06-02 @ 19:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0