Framme.....

Da va man tillbaka i det underbara landet Cypern igen. Landade ju ganska sent pa mandag kvallen och sov over hos nagra bekantar. Dagen darpa blev ratt chill. Akte till Napa pa eftermiddagen dar jag ska bo, traffade mina rumskompisar som jag inte sett pa ar och dag. JATTE SKOJ! Linda va ledig pa kvallen sa vi bestamde oss att ga till Los Bandidos ata lite god mat och dricka strawberry margarita. Mums! Darefter blev det arets forta bar-runda, herregud! Det ar val den basta pa hela aret och bruka alltid bli den VARSTA.. det va en drink vid varje bar man stannade och sa hej till folk, och det blev en hel del!! :-S och sa sager man till sig sjalv, jag ska aldrig dricka mer! haha haha. bla bla bla.. mmm sakert. Jag ska iaf inte dricka nagonting annat an vatten (idag)
;-)! Thats for sure!
Nu ska jag ner till Jessica och hamta nyckel hem sen bli det till att slappa. Imon ska jag o Fi aka till IKEA... yiiihaaa!!

Over and out!

Puss o Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0