Fritids

Det är lagom segt att sitta på jobbet nu, har två barn kvar som klarar sej ganska bra själva. Och så sitter jag här och väntar på att klockan ska bli kvart i sex så jag får gå hem. Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt. Jag hoppas iaf på att det blir utgång för jag orkar verkligen inte vara hemma ikväll. (A) Men det löser sej nog.
Annars händer inte mycket, var på heco på förmiddagen och då fick jag vara på anders avdelning istället. Alltid kul att testa nya saker! :)
Hungrig är jag nu med, typiskt....
Annars är det bara en dag kvar. eller rättare sagt att om 24 timmar och 5 minuter så anländer Jens och Annöööö till Jkpn. Sen få jag se dom nårra timmar senare, och gud va man kan längta!! :)
xoxo Ida

Kommentarer
Postat av: jens

ja nu fasen ar vi hemma igen:)

2009-05-16 @ 09:59:51
Postat av: Alma

Hörrö....Inte är du ute på nätet när du jobbar...;)

2009-05-20 @ 22:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0