Gästbloggerska

Japp, idag har jag varit trött, eller idag? Är fan trött hela tiden, fattar inte hur man kan vara så slut!! Men men, på heco rullar det på som vanligt iaf. Imorgon blir det förmiddag på heco och eftermiddag på fritids eftersom jag fick den äran att stänga imorgon! Yeeey.
Som ni kanske har märkt så har helt plötsligt någon mystisk människa vid namn Jennie dykt upp i min blogg, jag är inte schizofren utan det är bara min kära vän och gamla kollega Jennie Gustavsson som har begett sej av till ayia napa för en ny säsong av jobbande på blue moon bar.Hon måste ju blogga nån stans och jag gillar gästbloggare för jag har blivit dålig på att uppdatera själv. Får se om det dykter upp nårra mer inlägg från henne!

Mamma ligger nu och klagar i soffan , det är helt sjukt va hon blir kinkig när hon är sjuk. Jisses, en annan får bita ihop! Jag har ätit makaroner kyckling och bea-sås och gud va gott detta var! Joppen kom förbi en snabbis och slängde i sej lite mat och kollade in lite fotbolls bilder.

Ikväll ska jag somna på spikmattan eftersom mamma beslagtog den igår.
xoxo Ida



Fotboll Hånger - Virestad



Årets första fiskerunda med Johan och Daniel, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0