helgen

Helgen har varit bra, fredagen spenderades hos Martina med alla tjejerna, helt underbart trevligt. Jag Martina och Lina svandlade runt i regnet hela natten hos bernie osv. kommer senare hem till martina som tre blöta katter. Jisses. Somnade som små prinsessor i denna gästvänliga miljö.haha. När vi vaknade på lördagen så blir de onyttigheter som pizza till frukost. Sen tog jag mej ut till hånger och kollade på fotboll. Hånger - Lagan 3-0 wiiieee, dutkigt pojkar
Sen blev det till att åka hem till Johan, jag johan och daniel åkte ut och fiskade, jag körde båten, ^^ haha. Daniel och Johan var värdelösa fiskare så vi drog oss hemåt istället. Vi åkte in till värnamo och handlade grillkött , potatisklyftor, tzatsiki och massa annat gott som senare jag johan daniel och lina åt tills vi blev mätta satan. Hyrde också två filmer som vi kollade på, kollade och kollade, lina sov mest.
Idag vet jag inte vad det blir, jag vet iaf att annö kommer hem om 6 dagar och att tänka på det får mej att dö av längtan!
Kanske ska åka och kolla på damerna när dom spelar mot bor? sen är de ju söndag med så man får ju inte glömma söndagsmiddagen med familjen. :D
Puss och hej xoxo

bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0