Jobba Jobba Jobba

Sitter och halv sover här framför datorn! Ska snart lägga mej på spikmattan och vila ut ett tag. Det är helt sjukt var trött jag är av all skit som händer.
Jag har haft en förvirrad dag, på alla sätt och vid. Vet inte ut eller in.
Jag sitter på jobbet med mina 1418hål och kommer hem 16.30 från hillerstorp. 17.25 kommer faster och hämtar mej och ut bär det en en gång till hillerstorp. Kan snart den vägen utantill. Nu är jag hemma iaf, trött och seg som vanligt.
Mia Mus! Självklart ska jag ta med spikmattan i morgon men tro fan inte att jag kommer vara snäll mot dig för det, jag tar med den enbart för att den gör så ont . mouhaha ;D

Veckan är fullspäckad, jobba varje dag mellan 07.00 och 16.00 och efter jobbet ser det ut såhär Måndag: Fotboll Tisdag: Unit möte Onsdag: Fotboll Torsdag: Hämta David och Elsa på dagis/fritids och vara barnvakt Fredag: Facial sen lilla krogen med släktingar.
GAH  NÄR SKA JAG HINNA SOVA?

Bdw, så längtar jag till Finland , finlands färgan, fanny och makkan. Jag måste ju ha nått att se fram emot, förresten undra när Fanny kommer hem?!
Sen längtar jag ju slälvklart till AnnöPannö min lilla sockertopp kommer hem och myser med mej!
Jag längtar utomlands och bort från allt.
Och jag saknar alla mina vänner runt om i världen!

XoXo - Ida
Det som inte dödar dig gör dig starkare!



Kommentarer
Postat av: Anonym

där ser man hur mycket du kom ihåg mej!! :-(

2009-05-06 @ 23:13:23
Postat av: mia mus

så jävla ont gjorde den inte,eller jo kanske. Du verkar lite deppig om du vill så kan jag vara snäll mot dig en hel dag,eller jag lovar inget

2009-05-07 @ 20:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0