Jobbet, fotboll och massa helvete

Dom senaste dagarna har det varit mycket fotboll, fotboll är kul. Så länge jag kollar och slipper spela förstås. Jobbet rullar på, emelies polle vill fortfarande inte klämma ut nått föl. Och jennie lämnar packen imorgon. Jisses, vad ska jag göra utan henne? Måste ju ha nån som störtar mina dissar mot alla människor. Aja, henne lär ni få se som gästbloggare här från cypern för det har jah lovat.

Livet är sjukt orättvist och ibland händer saker med sånna som minst förtjänar det. R.I.P

Jag ska avsluta min dag med 20min på spikmatta, det behöver jag för att tänka på annat och varva ner lite.

Det som inte dödar dig gör dig starkare - Ida

Kommentarer
Postat av: Mia mus

Har du en spikmatta??? Kan du inte ta med den till jobbet skulle vilja prova den. Ska vi retas imån eller vara snälla mot varandra? Du får bestämma



kramiz

2009-05-05 @ 20:14:51
Postat av: Mia Mus

Har du en spikmatta??? Den skulle jag vilja ta en titt på det verkar så coolt. Ska vi retas imån? Du får bestämma

Kramiz

2009-05-05 @ 20:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0