Mjaoohooe

Japp, ett nytt inlägg från Jennie och cypern och då var det min tur då. Kom nyss hem, har varit hos Jakob hela dagen. Kollat på vänner och ätit ostisar! Mjammooo. Igår var det hiskeligt trevligt måste jag säga!! Massor med folk överallt och det var bra drag på harrys för ovenlighetens skull.
Ikväll ska jag förmodligen festa igen, fast vet inte om jag pallar det? Kanske kör en nykter tillställning i stället. Så jag kan åka till Annö fort som katten när hon ringer?! Ååh, fast hon kan ju komma till mej också?! Behöver ju inte överdriva med drickandet. Hrm, svårt beslut måste jag säga. Ikväll blir det öltältet istället eftersom harrys drar till med 28års gräns. Vafan är det då ?! Aja.... I övrigt gör jag inte mycket, har sovit i soffan hela dagen. Brukar ju bli så.. Snart kommer faster farbror och kusinerna hit. ska bli mys. Hinner nog pussa lite på dom innan jag åker vidare. Har dåligt med bensin med, helvete... Palla tanka?!
xoxo Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0