wiihoo

Tillbaka, glömde lite saker. Glömde liksom veckans största händelse. Annie Blomgren kommer ju hem på lördag! Min älskade lilla fisunge, annööö. När motivationen på jobbet försvinner för en stund så är det bara att tänka att om två dar, två dar!! Då jävlar ska jag krama skiten ur annö sen ska jag ha telefonkontakt med henne minst en gång om dagen i resten av hennes liv!! För 3 och en halv månad är för länge, så är det bara!! (A) :D

Förresten så skulle jag ju även hälsa till haggan på jobbet. JOHANNA! Men hon var ju lite små krasslig idag så jag måste ju vara snäll! Hej på dej lilla gumman .:)

"asså Ida, du är mer läskig när du är snäll"

jag börjar tappa stinget, jag tycker för mycket om mina kollegor för att dissa dom. Gah! Sen är de inte riktigt lika spännande utan Jennie som backar upp mej förstås! Haha

Nu ska jag hämta vatten till mamma igen.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAGGA!? Nej nu får du ta och skärpa dig, nu tycker inte jag du va snäll... nästa inlägg blir de nått snllt om mig va? :) Annars förlorar du en LÄSARE! :O hahaha...

Take care! Kisses On Your Fucking Forehead// HecoJohanna:P

2009-05-15 @ 22:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0