börja om

Jag har fått för mig att börja blogga igen, kanske blir jag lika dålig som innan på det. Kanske kommer jag bli mycket bättre. Jag tvivlar på det men man vet ju aldrig.
Den kommer förmodligen vara på samma nivå av ointressanthet som innan, men men.
Kanske börjar jag blogga igen för att imorgon eller i veckan åker väldigt många av mina vänner ut på olika håll
i världen och jag vill ha ett sätt för dom att läsa om vad som händer i mitt ointressanta liv här hemma.
Iofs så är det fan så mycket bättre att ringa varann men man kan väl blogga också?

Kanske behöver jag blogga eftersom martina har börjat med zumba och jag finner det väldigt roande att tänka att vem vet, kanske sitter jag här vid datorn i köket en dag och skriver min mycket intressanta blogg när jag ser henne kliva in i tv-rummet i sin lägenhet och börjar försöka sig på dansen dom snygga tjejerna i tvn gör. Jag hade tyckt det var kul!
Kommer sakna att se henne ligga och gno sej i soffan på kvällarna nu när hon ska flytta ifrån mig. Dock bor hon bara två hus bort sen men ändå?!

värnamodagarna 2010 var en intressant upplevelse. Många var hemma, alkoholen flödade och skratten ekade i dom vita tälten. Jag är som lyckligast när jag är med er, jag kommer sakna oss alla tillsammans!

jag har tre saker på önskelistan just nu:
*hemma bioanläggning (kanske blir en förtidig julklapp till mig själv i veckan?!)
*
digitalkamera, ny och fungerande! (skulle eventuellt klara mig till jul och önska mig den då)
*
iphone 4 (ja, eftersom jag lyckades spräcka skärmen på min andra iphone så borde jag ändå köpa en ny, varför inte passa på att gå upp ett snäpp istället för att laga skiten för nårra tusen)

Nu ska jag göra smootie, duscha och sen ska jag sova.

//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0