sjuk

fyfan för att vara sjuk, man är orklös och ynklig och man ligger hela dagen som en död fisk i soffan långt nergrävd under det största täcket man hittar! Gärna med tjock jobbing och raggsockar på. Ända tills man får en av de vanliga "svett attackerna" som är typiska under febertider! Då helt plötsligt håller man på att få klaostrofobi i sin egen kropp!! gaah. Sen ligger man och glor på det ena dåliga tv programet efter det andra. När man då inser att man blev glad för att samma avsnitt av 2 1/2 men som igår börjar stänger man va tvn och tar upp en bok. Boken får man ont i huvudet av och man sätter då på tvn igen, en gammal film kanske? Jaaaa madagaskar!! AAAARGHH!!

Sen blir det dyrt att vara sjuk också, iaf om man heter Ida Roman! För när jag har tröttnar på diverse serier och filmer samt böcker, så ger jag mig av mot datorn, internet och massa underbara hemsidor där man kan beställa kläder, skor och elektronik!
Denna gången blev det dock BARA en iphone 4 men jag ska väl inte klaga. Jag hade ju en fullt fungerande telefon (dock med sprucken skärm) och jag har tänkt att spara pengar till kommande semester?! men visst UNNA dig en ny telefon bara! GÖR DET!!

imon ska jag jobba, blir tokig på mig själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0