Aooch

Detta har varit en ovanligt smärtfri måndag! Förutom att jag ramlade med cykeln igår (ja vafan jag bjuder på det, sånt händer alla) och skrapade upp hela knät så det för förbannat ont när jag rör mig och förutom att jag hade valvaka igår och la mig 01.15 och pga av min granne (nämner inga namn) så kunde jag heller inte somna på hela natten! GAAH. Förstår folk att jag har varit trött idag? Eller tröttare än vanligt kanske man ska säga! Förutom det så har allt varit så bra så, jobbet gick snabbt även om jag var kvar en timme extra och eftermiddagen har bara varit mysig.

Jag har mycket att grubbla på nu för tiden så jag orkar inte skiva mer.
xoxo Ida

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vaaaafan Ida!!! om man börja uppdatera igen så måse man ju säga till?!!!!!!! :D

2010-09-22 @ 12:06:23
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/
Postat av: Ida

hahaha men jag har inte varit redo för att säga nått än. har inte bestämt mig och min blogg är tillräckligt intressant för att låta folk läsa den. hahahah

2010-09-22 @ 21:18:35
Postat av: Jennie

jodå tillräckligt intressant för att JAG vill läsa och därför måste du uppdatera ^^

2010-09-22 @ 22:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0