flamberat?!

Idag var det simmning som stod på schemat efter jobbet. Är lagom mör i kroppen nu!
Ska laga lite mat tills imon sen ska jag sova tidigt!
Helgen blir lugn, linis finis och tessan kommer hem! Annie med för den delen! Wiiie Vad lycklig jag är
för detta! På fredag ska jag ut och ha fredags mys med mamma och pappa sen får vi väl se om det blir nått annat
på kvällen!
Funderar starkt på att beställa kläder från HM. Dom hade mycket nytt snyggt där nu! Fan.... jag som skulle spara pengar!
Sen ska jag skriva in mig på nordic club på fredag med, förstår inte vad som har hänt med mig och mina kära
vänner i värnamo. Alla har blivit träningsnarkomaner! ´Jajaja man känner sig iaf duktig efteråt!

Igår höll jag på att bränna upp mit kök också. Jag kom hem från gymmet och tänkte unna mig
något gott efter wook grönsakerna som jag tvingade i mig efter träningen. Då bestämde jag mig för att göra
popcorn a la annie (alltså i gryta) och det resulterade till flamberade popcorn och stora lågor från grytan!
Jag som är en ganska smart och snabbtänkt flicka (höhö) kom snabbt på iden att kväva elden med ett grytlock och efter det snabbt på med massa vatten. Vilket i sin tur resulterade till stor rökfyllnad i hela köket, men efter att ha öppnat alla fönster och vädrat ut en stund så är allt som vanligt igen. Ja ... grytan är ju svart... Men annars så. :D

Nej laga mat var det... sen sova!
xoxo IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0