fredag

Där satt vi ikväll, fyra fantastiska kvinnor och kollade på valdebatt en fredagkväll. och ja... utan alkohol!
Man är ju inte 20 längre som jag brukar säga...
Gammal som man är ska man även lägga sig tidigt ikväll så jag är pigg och possitiv imorgon när det är
dags för den årliga kräftskivan hos sedin/bjällsjö. Kommer nog bli riktigt kul. Detta året blir också lite annorlunda eftersom mamma och pappa inte ska följa med, jag bli alltså imorgon kväll adopterad av jonas och anna-lena wetterholm som ska få den äran att följa med mig på kräftskivan.

Får väl se om denna helgen slår förra, tveksamt med tanke på att hatt-fest inte är allt för vanligt!

Ack så kul, eller det vi kommer ihåg iaf. :O

Bugger off!! /Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0